نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 18:38

حل مشکل ترافیک و زیباسازی زنجان، ۲ برنامه مهم شهرداری در سال آتی است

شهردار زنجان با اشاره به اجرای موفق طرح‌های شهرداری در سال جاری گفت: حل مشکل ترافیک و زیباسازی شهر، 2 برنامه مهم شهرداری در سال آتی است.

به گزارش  خبرکزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در جشن بزرگ فرهیختگان شهرداری که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در 9 ماهه گذشته خانواده بزرگ شهرداری متحمل زحمات بسیاری شدند، که نتیجه آن شیرین کامی شهروندان و رضایت آنها بود.

شهردار زنجان با تقدیر از کارکنان خدوم شهرداری برای فعالیت در امر آسفالت‌ریزی شهری گفت: قطعا نقش خانواده‌های کارکنان در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به همکاری‌ و حمایت‌های صورت گرفته از شهرداری در ارتباط با انجام امورات شهری افزود: پشتیبانی تک تک اعضای شورای شهر در هه ابعاد شهری موجب تسهیل‌گری امور شد.

فیروزفر افزود: حمایت و همراهی از شهرداری موجب شد که هم در عمران و آبادانی شهر و هم مسائل مربوط به امور داخلی و حوزه‌های دیگر از جمله فرهنگی شاهد موفقیت‌های بزرگی باشیم.

شهردار زنجان گفت: رکوردشکنی در اجرای برنامه‌ها و ساخت پروژه‌های بزرگی همچون بازگشایی پادگان، روکش نهایی معبر شمال به جنوب پادگان، پروژه کف‌سازی بازار، پروژه عظیم سبزه‌میدان، تجهیز آتش‌نشانی زنجان به ماشین‌آلات مختلف و یا اجرای 350 برنامه فرهنگی حاصل تلاش همکاران خدوم شهرداری در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: اجرای موفق همه این برنامه‎های بزرگ شهرداری را به جایی رسانده است که سال آینده زیبایی شهری و ترافیک شهری را به عنوان دو هدف بزرگ دنبال کند.

فیروزفر در پایان با تقدیر از پلیس راهور و نیروی انتظامی افزود: همچنین از صدا و سیما به خاطر انعکاس درست خدمات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/۷۳۰۰۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 897028

مهمترین اخبار ایران و جهان: