نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 00:52

امام جمعه و استاندار قم در منزل «شهید مختارزاده» حضور یافتند

قم-آیت الله سعیدی امام جمعه و شاهچراغی استاندار قم با حضور در منزل شهید حسن مختارزاده شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم به همراه تنی چند از مسئولین استان از جمله سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم، سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شامگاه یکشنبه در منزل شهید حسن مختارزاده حضور یافتند و شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفتند.

شاهچراغی استاندار قم در این دیدار اظهار داشت: شهید فخارزاده در خانواده روحانی و اهل جهاد و شهادت تربیت شده و به همین دلیل به مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و شهدا ایمان و باور داشته و در نهایت در همین مسیر نیز به شهادت رسیده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شهدای گرانقدر در دنیا و آخرت دستگیر ما باشند.

استاندار قم همچنین پیام تسلیتی به مناسبت شهادت شهید حسن فخارزاده صادر کرد که به شرح ذیل است:

خبر شهادت مظلومانه طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده که توسط عناصر آشوب طلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تأسف و تالم گردید.

اینجانب ضمن محکومیت جنایت اغتشاشگران، شهادت این طلبه بسیجی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های معزز علمیه و خانواده محترم آن شهید عزیز، تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، علو درجات و هم‌نشینی با اولیا الهی برای روح آسمانی آن شهید گرانقدر و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905328

مهمترین اخبار ایران و جهان: