نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 22:03

امام جمعه ارومیه: مقاومت رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:تشکیل بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف با الهام از بسیج بوده و امروز شاهدیم که رمز موفقیت در برابر استکبار همین روحیه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت :در تمام دوران ها شاهد توفیق کشور با الهام از روحیه بسیجی بوده‌ایم و این امر به معنای کارآمدی و عشق به وطن است.

وی افزود:تشکیل بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف با الهام از بسیج بوده و امروز شاهدیم که رمز موفقیت در برابر استکبار همین روحیه بسیج است.

قریشی تاکید کرد خدمت بی منت و دوری از یاس و ناامیدی به عنوان فرهنگ اصلی بسیج به شمار می‌رود و برای اینکه در عرصه‌های مختلف پیروز و موفق باشیم، داشتن روحیه بسیجی رمز اصلی است 

خطیب جمعه ارومیه گفت:کشورهایی اقدام به تصویب  بیانیه ضد ایرانی کرده‌اند که خود به عنوان سردمدار جنایت علیه بشریت شناخته می‌شوند، کشتار انسان‌های بی گناه در طول سال‌های مختلف نماد حقوق بشر آن‌ها است و ما در برابر این کشورها ایستادگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد:روز دانشجو به عنوان روز استکبارستیزی و دشمنی علیه آمریکا است و باید موارد مرتبط با اتفاقات روز 16 آذر برای جوانان و دانشجویان بازگو شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 893772

مهمترین اخبار ایران و جهان: