نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 21:34

لزوم تسریع در تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد

ایلام-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام بر لزوم تسریع در تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی عصر سه شنبه در چهارمین نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رفتار و عملکرد ما مسئولان بر می‌گردد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از همسران جانباز بالای ۷۰ درصد در استان با حضور استاندار ایلام، افزود: این آیین دلگرمی برای خانواده‌های جانبازان بود، هرچند تکریم خانواده جانبازان و ایثارگران وظیفه همه ما است.

نجفی گفت: شرکت نفت، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی استان که فرزندان ایثارگر در آن واحدها شاغل هستند آنچه که قانون الزام نموده بر مبنای قانون نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اقدام کنند.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تامین مسکن ایثارگران و فرزندان آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام تاکید کرد: هرگونه بکارگیری و استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون و نظر گزینش باشد.

نجفی در ادامه بر تسریع در تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد تاکید کرد و گفت: زائر سرای ایلامیان در مشهد برای بهره برداری نیاز به کمک مردم، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دارد که هر دستگاه اجرایی براساس توان مالی خود ماهانه مساعدت کند و نتیجه اقدامات در این راستا را به دفتر توسعه و منابع استانداری ایلام ارائه دهد.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال باشکوه مردم استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم مهران از ۵۷ شهید گمنام در پایانه و شهر مهران، گفت: از مردم شهرستان مهران و استان، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل استقبال بی نظیر و باشکوه از پیکر مطهر ۵۷ شهید گمنام تشکر می‌کنم و از کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم شهید پرور استان دعوت می‌کنم که ۶ دیماه در آیین تشییع شهدای گمنام حضوری فعال داشته باشند.

وی گفت: از مردم با بصیرت استان دعوت می‌کنیم در روز ۹ دیماه (روز تجدید میثاق با ولایت و آرمان انقلاب اسلامی) و ۱۳ دیماه (بزرگداشت محبوب دل‌ها سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی) بیش از پیش حضور فعال داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923328

مهمترین اخبار ایران و جهان: