نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 17:41

آیت الله اعرافی: تمام ادارات باید رویکرد کارآمد پژوهشی داشته باشند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که برنامه‌های تدوین شده در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید موج آفرین، بصیرت افزا و حماسی باشد، گفت: رویکرد تمام ادارات کشور باید پژوهشی کارآمد باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس در میبد، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بر لزوم برنامه‌ریزی و فعال شدن ستاد دهه فجر تاکید و اظهار کرد: در دهه فجر امسال باید هم برنامه جامع، قوی و موثرتر، حماسی و اجتماعی تدارک دید و هم برنامه بصیرت افزا و عمقی در مراکز، آموزش و پرورش، صنعت و مسجد و ادارات داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تحلیل دقیق حوادث اخیر کشور، افزود: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا جلوی اغتشاش گرفته شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید با همکاری مستمر و دقیق مسائل و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور را احصاء و برای رفع و ساماندهی آن برنامه‌ریزی پیشگیرانه کنند.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به پژوهشگران تأکید کرد: پژوهش‌ها باید کارآمد، کاربردی و موثر باشد و همه ادارات رویکرد پژوهشی داشته باشند.

امام جمعه میبد در پایان با تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه دوم فرصتی مناسب برای فعال شدن فضای فرهنگی شهر است.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 918672

مهمترین اخبار ایران و جهان: