نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 13:50

رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم

استاندار قم گفت: با تلاش خیران مدرسه‌ساز استان و مجموعه دولت مردمی سال گذشته ۲۴۰ کلاس در قم آماده شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۷۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،  سیدمحمد آقامیری امروز در دیدار اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز استان قم، گفت: خیران مدرسه‌ساز امروز در سراسر کشور موفق بوده‌اند بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را حل‌ کنند. این حضور فعال در قم هم مشاهده می‌شود و می‌بینیم که خیران عزیز آماده ساخت مدارس برای دانش‌آموزان هستند.

استاندار قم بیان کرد: سال گذشته 240 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شد درحالی که در سال 1401 این مقدار 140 کلاس بود. واقعیت این است که رفع کمبود‌های سرانه آموزشی در استان‌ها یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم قرار گرفته که شخص رییس جمهور هم به این موضوع اهتمام جدی دارند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های مربوطه استان موظف هستند خیران مدرسه‌ساز را حمایت کرده و زیرساخت‌های لازم را در راستای تسهیل آن‌ها در امور مدرسه‌سازی آماده کنند.

نماینده عالی دولت در استان قم گفت: یکی از راه‌های تامین منبع برای آماده‌سازی زمین، یا تکمیل پروژه عمرانی مدارس استفاده از ظرفیت مولدسازی است که این موضوع را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701928

مهمترین اخبار ایران و جهان: