نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 22:06

شهر سندرک به دوربین های نظارتی و پایش تصویری مجهز شد

با اعتباری بالغ بر 2.7 میلیارد تومان تومان پروژه آسفالت،کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و نصب 12 دستگاه دوربین نظارتی در نقاط مهم شهر سندرک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سندرک، رضا اخلاصی شهردار سندرک امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: با هدف ارتقاء شاخص های امنیتی و اطلاعاتی، جلوگیری از بروز معضلات اجتماعی و پیگیری جرائم انتظامی و راهنمایی این اقدام صورت گرفته است. 

وی بیان کرد نقاط نصب  دوربین های  پایش تصویری در ورودی و خروجی و مراکز خرید شهر سندرک و محلات نصب شده است‌ دوربین های نظارتی سطح شهر سندرک فعال و به صورت ۲۴ ساعته نظارت های لازم بوسیله آنها انجام می‌شود.

 شهردار سندرک افزود:  اعتبار این طرح  بالغ بر384 میلیون تومان توسط شهرداری سندرک و با مصوبه شورای اسلامی اجرا شده است و برای تقویت فرکانس این شبکه نیازمند نصب یک دکل در محدوده ساختمان شهرداری هستیم و به طبع نیاز به افزایش اعتبار داریم.

 رضا اخلاصی تصریح کرد:  پیرو تعهدات و وظایف مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم شهر سندرک در سال جاری کاشت بیش از سه هزار نهال در محدوده فضای سبز شهر و اجرای هشت هزار متر آسفالت معابر، کوچه ها و خیابانهای فرعی با اعتبار 24 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهردار سندرک  به الحاق 19 هکتار زمین به اراضی شهر سندرک اشاره کرد و گفت: نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری میشود و اکنون مساله آماده سازی زمین برای ساخت بیش از 280 دستگاه خانه ویلایی در حاشیه شهر سندرک در دست اقدام است و متقاضیان میتوانند از طریق مسکن و شهرسازی ثبت نام خود را تکمیل و نسبت به واریز پیش پرداخت یا همان آورده اولیه خود اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621228

مهمترین اخبار ایران و جهان: