نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 20:53

از تردد غیرضروری درراه‌های مواصلاتی پاوه بپرهیزید

ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه در پی ورود سامانه بارشی قوی در منطقه اطلاعیه‌ای مبنی بر پرهیز از تردد غیر ضروری در راه‌های مواصلاتی پاوه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرمانشاه، با توجه به ورود سامانه بارشی قوی در منطقه اورامانات ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح هست:

با توجه به پیش‌بینی و هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه بارشی قوی که جو منطقه را تا پایان روز یکشنبه تحت تأثیر قرار خواهد داد و باعث بارش برف به‌ویژه در گردنه‌ها و بارندگی شدید و احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و دره‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها و ریزش سنگ‌ها در محورهای مواصلاتی خواهد شد.

لذا به عموم مردم شریف شهرستان توصیه می‌گردد از  ترددهای غیرضروری درراه‌های مواصلاتی، قرار گرفتن در فضاهای پرخطر و رفتن به ارتفاعات و کوه‌های اطراف، خودداری نموده و به هشدارهای هواشناسی که از طریق رسانه‌ها منعکس‌شده است توجه ویژه داشته و در صورت ضرورت تردد بااحتیاط کامل رانندگی نموده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است برای پیشگیری از آسیب‌های مشکلات ناشی از بحران‌های احتمالی و ارائه خدمات در بخش‌های مختلف همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان و همه ادارات خدمات رسان و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای پای‌کار بوده و برای پاسخ به‌موقع به بحران‌های احتمالی آمادگی دارند.

ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651372

مهمترین اخبار ایران و جهان: