نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 15:44

مسابقه کتابخوانی «جاذبه و دافعه علی(ع)» شهید مطهری با 30 میلیون تومان جایزه

مسابقه کتابخوانی کتاب «جاذبه و دافعه علی علیه السلام» اثر استاد شهید مرتضی مطهری در آستانه میلاد امام علی علیه السلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مسابقه کتابخوانی کتاب «جاذبه و دافعه علی علیه السلام» اثر استاد شهید مرتضی مطهری در آستانه میلاد امام علی علیه السلام برگزار می‌شود. 

 علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب جاذبه و دافعه علی که اثر ماندگار آیت‌الله شهید مرتضی مطهری است را مطالعه کرده و از ۲۵ دی‌ماه تا ۵ بهمن‌ماه سال جاری در ۲۰ دقیقه به ۲۰ سوالات مسابقه پاسخ دهند. شرکت در این مسابقه برای تمامی مخاطبان آزاد بوده و پاسخ به سوالات به صورت رایگان انجام می‌شود. سوالات مسابقه در چند سری متفاوت طراحی شده و به صورت تصادفی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. همچنین هر فرد فقط یک بار اجازه شرکت در مسابقه را دارد. 

نتایج این مسابقه ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می‌شود و جوایز آن به شرح زیر است: 

ـ نفر اول ۳۰ میلیون تومان

ـ نفر دوم ۲۵ میلیون تومان

ـ نفر سوم ۲۰ میلیون تومان

همچنین به ۵ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان در سراسر کشور برای خرید کتاب جاذبه و دفاعه علی(ع) با ۲۰ درصد تخفیف با کد ketabkhani1402 می‌توانند از طریق وب‌سایت انتشارات صدرا به آدرس motahari.org اقدام کرده یا با شعبه تهران با شماره ۳۳۱۱۹۷۹۶ و ۶۶۹۶۱۶۴۵ و قم با شماره ۳۷۷۳۱۵۲۲ـ۰۲۵ تماس بگیرند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638728

مهمترین اخبار ایران و جهان: