نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 10:57

‍ افتتاح ۱۶۴ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۶۴طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی صبح امروز ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ۱۶۴ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل بخش‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها است که اعتبار این پروژه‌ها ۲ هزارو ۱۷میلیارد تومان است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۹۱ نفر در شهرستان اردبیل اشتغال ایجاد می‌شود تا گامی در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان برداشته شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که در شهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد ۱۶ طرح بوده که ۱۹۰میلیارد تومان برای این طرح‌ها اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: ۱۲۴پروژه عمرانی، زیر بنایی، عمران شهری و روستایی به مناسبت دهه فجر درشهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار این طرح ها هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی ۲۴پروژه عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که برای این طرح‌ها ۱۲۷ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

اعتماد اعجازی از صدور سند مالکیت تک برگی الکترونیکی اراضی برای کشاورزان در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: تاکنون برای ۲۱۰ هزار و ۴۹ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سند مالکیت تک برگی الکترونیکی صادر شده است.

وی تشریح کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جشن انقلاب و مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام می‌شود.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659928

مهمترین اخبار ایران و جهان: