نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 18:17

بازدید از موزه دفاع مقدس تا 22 بهمن رایگان است

مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید از موزه تا ۲۲ بهمن‌ماه، برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با بیان این که همه ساله به مناسبت ایام الله دهه فجر، بازدید از این مجموعه رایگان بوده است، گفت: امسال نیز با موافقت مدیرعامل موزه در جهت تکریم و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بازدید از موزه از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه، برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به استقبال مجموعه‌های فرهنگی و هنری برای بازدید از این مرکز، گفت: سازمان‌‌ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه هستند، باید درخواست خود را در سایت موزه ثبت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق متروهای شهید حقانی و شهید همت نیز به این موزه بروند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659372

مهمترین اخبار ایران و جهان: