نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 10:21

۲۴ مصوبه در سفر یک روزه استاندار فارس به فیروزآباد

استاندار فارس در دور دوم سفر شهرستانی خود به فیروزآباد ، به منظور بازدید از پروژه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، زیربنایی و درمانی، ۲۴ مصوبه جدید به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدهادی ایمانیه در سفر یک روزه به فیروزآباد پس از شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سفر نخست به شهرستان فیروزآباد ۱۷ مصوبه داشته که خوشبختانه ۷۰ درصد آن اجرایی شده و امروز هم که در خدمت مدیران کل استان بوده تصمیمات لازم برای اجرایی شدن ۳۰ درصد باقی مانده گرفته شد تا به زودی اجرا شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان فارس راه شیراز- کوار- فیروزآباد- فراشبند- جم و عسلویه بوده که خوشبختانه با قوت در حال انجام کار است که در صورتی که با همین سرعت کار پیش رود، امید است در هفته دولت سال آینده این پروژه حداقل تا فیروزآباد به بهره‌برداری رسد.

استاندار فارس ادامه داد: در سفر اخیر دولت به استان فارس ۸۰۰ میلیارد تومان اختصاص به این جاده داده شد که امید است با این تامین اعتبار هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری این جاده باشیم.

ایمانیه با اشاره به راه روستای آبگل میمند به خفر که یکی از مطالبات مردم بخش میمند بوده اضافه کرد: این راه هم امروز مصوب شد و این پروژه هم از میمند و هم از سوی خفر پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر موقوفه بودن شهر میمند و تصمیمات اخیر بیان داشت: یکی از مواردی بوده که اختلاف نظر میان موقوفه متعلق به حضرت شاه چراغ(ع) و منطقه میمند وجود داشته که مردم این منطقه با درایت حضرت آیت الله کلانتری تولیت آستان حضرت احمد بن موسی(ع) با تصمیماتی که گرفته خواهد شد به زودی این اختلاف نظر برطرف شود.

استاندار فارس همچنین در بخش دیگری با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد یکی از شهرستان‌های تاریخی مهم این استان بوده ابرار داشت: شهرستان فیروزآباد جز سومین شهرستان از مجموع ۳۷ شهرستان استان فارس در حوزه گردشگری، میراث و صنایع دستی و شهرستان‌های توانمند استان بوده و تصمیم گرفته شد تا کارگروه ویژه شهرستان در حوزه گردشگری صنایع دستی و توریسم راه اندازی شود که مرکب از معاون گردشگری استاندار، مدیرکل میراث و مسئولان شهرستان خواهد بود و امید است در اینده نزدیک خبرهای خوبی در این حوزه داشته باشیم.

ایمانیه در پایان تصریح کرد: در سفر دوم به شهرستان فیروزآباد ۲۴ مصوبه به همراه داشته که امید است هرچه زودتر اجرایی و در بازدیدهای آینده این ۲۴ مصوبه پیگیری خواهد شد.

به گزارش فارس، بازدید از پروژه‌های شاخص شهرستان از جمله طرح مسکن ملی فیروزآباد ، درمانگاه تامین اجتماعی ، همچنین دیدار با سرمایه گذاران از جمله برنامه‌های سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان فیروزآباد بود. 

انتهای پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619528

مهمترین اخبار ایران و جهان: