نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 23:16

اجرای طرح محدودیت های ترافیکی به مناسبت ۲۲ بهمن در چناران

رئیس پلیس راهور چناران، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به تشریح ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی  پرداخت.

سرهنگ عبدالله زردادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر چناران روز یکشنبه مورخه ۲۲ بهمن ماه، قدامات لازم را در راستای برقراری نظم و ایمنی، عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیرها در محدوده راهپیمایی در دستور کار داریم. 

رییس پلیس راهور چناران بیان کرد: اجرای طرح از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی در معابر منتهی به سمت تقاطع شهدا ادامه خواهد داشت و زمان شروع راهپیمایی از ساعت ۱۰:۰۰ صبح و مسیر حرکت از شرکت مخابرات تا تقاطع شهدا خواهد بود.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۰۰ تا پایان مراسم در طول مسیر در دو سمت خیابان آیت الله طالقانی به سمت میدان بسیج و دو طرف خیابان امام خمینی (ره) تا تقاطع شهدا تا پایان مراسم ممنوع و از حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.

 رئیس پلیس راهور گفت: شهروندان و ساکنانی که در محدوده طرح ترافیکی راهپیمایی هستند، از پارک خودروهای خود قبل از شروع مراسم خودداری نمایند و در صورت مشاهده پارک خودرو توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

سرهنگ زردادخانی در پایان از شهروندان درخواست کرد به مانند همیشه با پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر کارکنان انتظامی برای تسهیل در عبور و مرور همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667628

مهمترین اخبار ایران و جهان: