نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 13:16

۳ پروژه راهداری در «بدره» به بهره‌برداری رسید

در دهمین روز از دهه مبارک فجر، ۳ پروژه راهداری در شهرستان بدره با محوریت اجرای آسفالت راه روستایی چنار جافری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در آئینی و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی ۳ پروژه راهداری در شهرستان بدره به بهره‌برداری رسید.

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در این آئین گفت: در دهمین روز از دهه مبارک فجر، ۳ پروژه راهداری در شهرستان بدره با محوریت اجرای آسفالت راه روستایی چنار جافری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت محور اصلی بدره_ ایلام به طول ۱۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی کلم به طول ۱۰ کیلومتر و اجرای آسفالت راه روستایی چنار جافری به طول هزار و ۱۱۰ متر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری افزون بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و منابع استانی هزینه شده است.

چشمه‌خاور با اشاره به اینکه آسفالت روستای چنار جافری از مطالبات اصلی مردم روستا بود، یادآور شد: با بهره‌برداری از این راه روستایی  ۴۰ خانوار از نعمت راه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667028

مهمترین اخبار ایران و جهان: