نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 21:32

کشف و توقیف ۱۹۷۰ قوطی مشروبات الکلی در «دهلران»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: یک خودروی کامیون باری که قصد انتقال بیش از ۱۹۷۰ قوطی مشروبات الکلی را داشت، شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بهنام تیرافکن دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: محموله بزرگ قاچاق، با بیش از ۱۹۷۰ قوطی مشروبات الکلی در این شهرستان کشف و توقیف شد.

وی افزود: با هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی یک خودروی کامیون باری که در حال انتقال‌ این مشروبات به داخل استان ایلام بود، شناسایی و توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد: این محموله از طریق یکی از استان‌های همجوار وارد حوزه استحفاظی شهرستان دهلران شده بود که با هوشیاری پلیس، بار مشروبات الکلی توقیف و یک نفر در این راستا بازداشت شده است.

تیرافکن ضمن قدردانی از رئیس دادگاه عمومی بخش های موسیان و دشت عباس در خصوص این محموله قاچاق خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده و تحقیقات در این راستا در جریان است.

وی ضمن هشدار به تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، تاکید کرد: امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضائی و دادستانی است و در این امر با متخلفین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: از هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت و تلاش شبانه‌روزی فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635428

مهمترین اخبار ایران و جهان: