نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 09:04

تبلیغات مجازی انتخابات زیر ذره‌بین پلیس فتا کرمانشاه

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: نامزدهای انتخاباتی در کنار فضای حقیقی حتما مسوول ستاد فضای مجازی را معرفی، شماره تلفن، اکانت و یا صفحه خاصی که دارند را مشخص کنند.

علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در اهمیت فضای مجازی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار کرد: معظم له اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی می‌دانند و می‌فرمایند اگر رهبر انقلاب اسلامی نبودم یقینا مسوولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت فضا مجازی برکسی پوشیده نیست، این فضا تبدیل به زندگی دوم ما شده و جزیی از زندگی ما است. 

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در قانون هم صراحتا در خصوص فضای سایبری موضوعاتی آمده و به نوعی نیاز است به این حوزه توجه جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت این فضا به تبلیغات مجازی انتخابات گریزی داشت و افزود: براساس ماده ۷۸ قانون باید نامزدهای انتخاباتی در کنار فضای حقیقی حتما مسوول ستاد فضای مجازی را معرفی، شماره تلفن، اکانت و یا صفحه خاصی که دارند را مشخص کنند. 

عباسی‌کسانی اشاره‌ای به چهار راهبرد «مشارکت حداکثری، رقابتی بودن، سلامت و امنیت» مورد تأکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات داشت و افزود: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند سه راهبرد دیگر را تضمین کند بحث امنیت است. اگر امنیت نباشد سه راهبرد دیگر مطمئنا اجرایی نخواهند شد و به منصه ظهور نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان به ویژه پلیس فتا در بحث برگزاری انتخابات تمام تلاش خود به اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری معطوف کرده است، گفت: تمامی داوطلبان مسائل اخلاقی را رعایت و در بحث فضای سایبری این رعایت را حتما لحاظ کنند. 

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه اضافه کرد: تلاش دشمن برای ناامید کردن و عدم مشارکت مردم است، لذا در کنار رصدهای صورت گرفته تمام تلاش خود را در بحث مشارکت حداکثری کرده‌ایم.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652772

مهمترین اخبار ایران و جهان: