نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 20:47

هفتمین یادمان شهدای آذربایجان‌غربی در مهاباد احداث می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجا‌ن‌غربی گفت: در استان ۶ یادمان شهید وجود دارد که هفتمین یادمان هم در شهر مهاباد احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید ظرفیت‌های کافی برای استقبال از زائران مناطق عملیاتی در آذربایجان‌غربی فراهم شود.

وی افزود: کاروان‌های اردویی و زیارتی راهیان نور به سه منطقه در کشور اعزام می‌شوند که شمال غرب، جنوب و غرب را شامل می‌شود.

رجبی گفت: در جنوب زیرساخت‌های کافی و مناسبی برای استقبال از زائران وجود دارد و در غرب نیز وضعیت به نسبت خوب است و تنها جایی که مشکل وجود دارد، شمال غرب است.

وی ادامه داد: در شمال غرب کشور و استان‌هایی نظیر آذربایجان‌غربی و کرمانشاه حتی قبل از دفاع مقدس نیز درگیری، مجاهدت و شهادت بوده و در طول دفاع مقدس و بعد از آن نیز جهاد ادامه داشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از استان‌هایی که رزمندگان‌شان در این خطه به شهادت رسیده است، برای اعزام به مناطق عملیاتی و زیارت قدمگاه شهدا تقاضای زیادی وجود دارد، پس برای اینکه بتوانیم به آنها پاسخگو باشیم لازم است به صورت جهادی تلاش کرده و بسترهای موردنیاز را فراهم کنیم.

وی گفت: در استان ۶ یادمان شهید وجود دارد که هفتمین یادمان نیز در مهاباد احداث می‌شود که امید است ظرفیت خوبی برای استقبال از زائران ایجاد شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623472

مهمترین اخبار ایران و جهان: