نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 09:02

رویداد جامعه‌پرداز در کردستان برگزار می‌شود

معاون امور جوانان ادار‌ کل ورزش و جوانان استان از برگزاری رویداد ملی جامعه‌پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری در کردستان خبر داد.

مجید آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: رویداد ملی جامعه‌پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری در استان کردستان در روز  ۱۴ دیماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: رویداد جامعه‌پرداز محلی برای تجمع و هم‌افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و جمعیت است.

وی از تمامب فعالان در حوزه امور مرتبط با موضوعاتی همچون خانواده، هویت زن و جمعیت در استان کردستان مانند مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی - اسلامی، حلقه‌های میانی، مؤسسات خانواده‌محور، مؤسسات خیریه فعال در حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته و بنام و گروه‌های تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، اندیشکده‌ها، کنشگران واسطه‌گری ازدواج، گروه‌های جهادی خانواده‌محور و سایر گروه‌های مرتبط با موضوعات مطرح شده خواست تا برای ثبت‌نام رایگان و حضور در این رویداد ملی اقدام نمایند و نظرات و رویکردهای حل مسئله خود را به مرحله بیان و اجرا درآورند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622528

مهمترین اخبار ایران و جهان: