نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 18:58

بابل شهر المپیکی ورزش است/اجرای ۵۰۰۰ برنامه ورزشی

بابل- سرپرست ورزش و جوانان مازندران از بابل به عنوان شهر المپیکی ورزش در استان یاد کرد و گفت: جمعیت ورزش روستایی در شهرستان قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان عصر یکشنبه در جلسه هیئت‌های ورزشی بابل ضمن تقدیر از زحمات هیأت‌های ورزشی، اظهار داشت: بابل شهر المپیکی ورزش مازندران است و جمعیت ورزشی روستایی قابل توجهی دارد.

عالیشان با اشاره به اینکه، استعدادهای ناب ورزشی مختلف را در شهرستان بابل داریم، بیان کرد: رؤسای ورزشی خوبی از این شهرستان در هیئت‌های استانی داریم که در اداره امور ورزشی اثر بخشی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: حق ورزش بابل بیشتر از این تعداد مدیر ورزشی در هیئت‌های استانی است تا در هیئت‌های ورزشی صاحب کرسی باشند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده و در حال اجرا است که همه این برنامه‌ها از زحمات هیئت‌های ورزشی است.

عالیشان افزود: یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان تنکابن شاخص ترین برنامه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دهه مبارک فجر است.

وی ضمن تقدیر از تلاش هیئت‌های ورزشی در پیشبرد اهداف ورزشی، گفت: شدیداً نیازمند مشارکت در اداره امور ورزش هستیم و همچنین باید بخش خصوصی را حمایت کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار نامگذاری میدانی در شهرستان‌ها بنام ورزش شد و اظهار داشت: با وجود افتخار آفرینی‌های زیاد در کل استان مازندران هیچ نمادی از ورزش در شهرهای پرمدال ما دیده نمی‌شود.

عالیشان افزود: از فرماندار ورزش دوست بابل انتظار داریم در این خصوص پیگیر شوند تا بابل که شهر المپیکی ما است نمادی از ورزش در ورودی شهر داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020872

مهمترین اخبار ایران و جهان: