نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 23:59

بهترین خدمات به خانواده شهدای استان بوشهر ارائه شود

بوشهر- استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس بر لزوم ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به خانواده شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده جمعه‌شب با همراهی تعدادی از مدیران و مسئولان استان بوشهر با خانواده ۲ شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

استاندار بوشهر در دیدار با خانواده شهدا یادآور شد: امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون رشادت و دلاورمردی رزمندگان و شهدا و جانبازان عزیزی است که از جان خود گذشتند تا از خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: مسئولان موظف هستند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به خانواده معزز شاهد و ایثارگر ارائه کنند و این عزیزان نباید کمبودی داشته باشند.

وی گفت: تکریم خانواده شهدا یک‌تکلیف برای همه مدیران است و باید مکرر و مرتب، ضمن سرکشی از خانواده معزز شهدا، نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و روش‌های گوناگونی را دنبال می‌کنند که باید با اتحاد و همدلی و پشت سر ولایت فقیه برای اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

استاندار بوشهر با حضور در منزل خانواده شهید حاج ارسلان فهیمی و شهید عباسعلی شادور، پای سخنان خانواده شهید نشست و دستورات لازم برای رفع دغدغه‌های آنها را به مدیران مرتبط صادر کرد.

شهید والامقام، حاج ارسلان فهیمی در عملیات ثامن الائمه در عملیات شکستن حصر آبادان به افتخار جانبازی رسید و در سال ۱۳۹۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید والامقام بسیجی، عباسعلی شادور نیز در سال ۱۳۶۱ و در سن ۲۰ سالگی بر اثر اصابت گلوله نیروهای بعثی در منطقه عملیاتی شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام /

منبع: مهر
شناسه خبر: 957628

مهمترین اخبار ایران و جهان: