نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 22:11

ارزیابی عملکرد مسئولان به صورت مستمر صورت خواهد گرفت

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مسئولان به صورت مستمر صورت خواهد گرفت، گفت: البته باید برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این خطه در بخش های راه و آب همه مسئولان تلاششان را مضاعف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، محمد کرمی امروز در جلسه شورای اداری جنوب استان که در محل فرمانداری کنارک برگزار شد، اظهار داشت: باید در بخش‌های مختلف مردم را پای کار آورد و از ظرفیت آنان استفاده کنیم چرا که هر زمان مردم پای کار آمده اند ما موفق بوده ایم.

وی با تاکید براینکه باید از سرمایه گذاران استقبال نماییم تا استان سیستان و بلوچستان توسعه یابد، افزود: آینده این منطقه آینده بسیار روشن است لذا باید با تلاش فراوان از این وضعیت خارج شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در این استان خاطرنشان کرد: البته باید برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این خطه در بخش های راه و آب همه مسئولان تلاششان را مضاعف کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مواهبی که در استان سیستان و بلوچستان به صورت خدادادی وجود دارد سایر کشورها برای آن هزینه های زیادی می‌کنند، اذعان کرد: باید کار کنیم و با کار شبانه روزی منطقه را متحول کنیم.

کرمی با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد دریا محور تصریح کرد: موقعیت ویژه سرزمینی، ظرفیت های متعدد معدنی و مرزی، وجود تنوع زیستی بالا و دسترسی به آبهای آزاد تنها بخشی از پتانسیل هایی است که به واسطه دریا در اختیار استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه زمانبندی پروژه های عمرانی به منظور آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت آن ها ضروری است، گفت: قطعا اگر پروژه ها برنامه زمان بندی نداشته باشند مسئول انجام پروژه در اغلب موارد متحمل خسارت می شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت، دقت و کیفیت در اجرای پروژه ها اهمیت فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده شود چرا که آنان دارای افکار جدیدی هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد مسئولان به صورت مستمر صورت خواهد گرفت و بر کار آنان نظارت می‌شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 951128

مهمترین اخبار ایران و جهان: