نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 14:58

ضرورت تجهیز و احداث کلانتری‌های جدید در خراسان‌شمالی

استاندار خراسان‌شمالی گفت: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری‌های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در جمع فرماندهان و روسای کلانتری‌های استان اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری‌های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرماندهان و مدیران مجموعه انتظامی می‌تواند به غنای فنی نیروهای نظامی بی‌افزاید، گفت: در انجام یک کار نیروی انسانی، دانش، تجهیزات و زمان‌بندی  می‌تواند کار را به سرانجام برسانند.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای پرهیزکار باشد می‌تواند راه خود را پیدا کند، افزود: ریشه ما قرآن است اما دشمن درصدد این است تا عظمت این قرآن را پایین بیاورد اما وقتی که قرآن سرلوحه زندگی ما قرار می‌گیرد و جامعه ما با تکیه بر قرآن واطاعت پذیری از ولایت دارد پس بر تمام هجمه ها پیروز می‌شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امنیت پایدار در جامعه‌ای که وحدت نظر دارند بهتر حاصل می‌شود بنابراین امنیت پایدار به کمک نیروهای حافظ امنیت حاصل شده که باید مراقب چنین ارزش‌هایی باشیم.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید به صورت قوی در جامعه حاکم باشد در غیر این صورت قوه قهریه وارد عمل می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002672

مهمترین اخبار ایران و جهان: