نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 18:31

رحمتی: از خودم و بازیکنان راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از خودم و بچه‌های آلومینیوم راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر آلومینیوم مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: قبل از صحبت کردن درباره بازی باید درمورد مسئله مهم‌تری صحبت کنم. چند وقتی است در صدا  و سیمای ما باب شده که افراد خیلی راحت به خودشان اجازه می‌دهند به اسطوره‌های مملکت و افرادی که برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند، خیلی راحت بی‌احترامی کنند. این مسئله‌ای که می‌گویم کاملا فوتبالی است و به جنبه‌هایش دیگر کاری ندارم. علی دایی، یحیی گل‌محمدی و سایر افرادی که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند، افرادی نیستند که بخواهیم به همین راحتی به خودمان اجازه بدهیم در صدا و سیمای کشور به آن‌ها توهین کنیم.

وی افزود: من و خیلی از مردم خوب کشورم از این اتفاق ناراحت هستند. از همین تریبون که مصاحبه من در صدا و سیما پخش می‌شود، از مسئولان محترم خواهش می‌کنم و استدعا دارم برای افرادی که  تریبون در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، فیلتری قرار بدهند. روزهای زیادی بوده که خود ما با گل‌های علی دایی، گل‌محمدی و سایر بزرگانی که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند، خوشحالی کرده‌ایم.  بازی‌ ایران و استرالیا یادتان است؟ من در آن زمان فوتبالیست نشده بودم اما پس از پیروزی تیم ملی خودمان با زحمات این عزیزان و افتخارآفرینی‌شان در خیابان خوشحالی کردم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی اضافه کرد: کسی نیست که در فوتبال دنیا، علی دایی را نشناسد. سال‌های سال آقای گل جهان بوده و همه او را می‌شناسند. شاید خیلی از مردم دنیا پرچم ایران را نشناسند اما دایی را می‌شناسند. همانگونه که آمار گرفته بودند، شاید 20 تا 30  درصد مردم دنیا پرچم انگلیس را نشناسند اما دیوید بکهام را می‌شناختند.  باز هم از همین تریبون خواهش می‌کنم فیلتری را قرار داده و اجازه ندهند هرکسی به خودش اجازه بدهد به اسطوره‌های کشور در ورزش، هنر، موسیقی، سینما و... بی‌احترامی کند. باید با این مسئله برخورد کنیم.

رحمتی درخصوص بازی توضیح داد: به تیم فولاد تبریک می‌گویم. این سه امتیاز مبارک‌شان باشد. از خودم و بچه‌های آلومینیوم راضی نیستم. با اینکه قبل از گل خوردن موقعیتی به فولاد نداده بودیم و پس از گل هم فرصتی ندادیم، در طول مسابقه بازی را کامل در اختیار داشتیم و تیم فولاد از اندوخته‌اش دفاع می‌کرد. به دلیل خوب دفاع کردن‌‌شان شاید خوب نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 955372

مهمترین اخبار ایران و جهان: