نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 12:07

هوشیاری مردم همواره دشمنان را مایوس می‌کند

شهرکرد_رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا اعتماد و توجه مردم را نسبت به دولت کم‌رنگ کنند که با هوشیاری مردم با شکست مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر پیرعلی امروز در نشست تخصصی حکمرانی مردمی، الزامات، بایسته‌ها و چالش‌ها در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون مردمی بوده است و اکنون ریاست جمهور با معرفی دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، فضایی جدید از مشارکت مردم در مدیریت کشور را مدنظر دارد.
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به بیانات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی درخصوص دفاع آحاد مردم از کشور، اقدامات مردمی در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) و… افزود: کارهایی که با محوریت مردم انجام شده است تأثیرات شگرفی در کشور و جهان اسلام داشته است.
وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و حضور در بحران‌ها و جلب مشارکت حداکثری مردمی گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا اعتماد و توجه مردم را نسبت به دولت کم‌رنگ کنند که با هوشیاری مردم با شکست مواجه شدند.
پیرعلی با بیان اینکه مردم همیشه از مسئولین پیشی می‌گیرند افزود: دانشگاه شهرکرد با برنامه‌ریزی تشکیل گروه جهادی دانشگاهیان را در دستورکار خود قرار داده تا در مناطق دورافتاده استان به خدمت‌رسانی بپردازند.
منبع: مهر
شناسه خبر: 999028

مهمترین اخبار ایران و جهان: