نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 20:05

جزئیات نشست کمیسیون شوراهای مجلس/ پیشنهاد فروش اموال سازمان بهزیستی برای تأمین اعتبارات

رئیس سازمان بهزیستی در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس پیشنهاد داد تا برای تأمین اعتبارات این سازمان املاک متعلق به سازمان بهزیستی به فروش برسد.

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد نیازهای بودجه این وزارتخانه‌ها برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نیازهای بودجه‌ای وزارت کشور، بهزیستی و سازمان شهرداری‌ها در کمیسیون شوراها بررسی شد و رئیس سازمان بهزیستی پیشنهاد داد تا برای تأمین اعتبارات این سازمان املاک متعلق به سازمان بهزیستی به فروش برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در این جلسه وزرای گردشگری و ورزش گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌های خود به اعضای کمیسیون ارائه کردند و در مورد تأمین اعتبارات مورد نیاز وزارتخانه‌های خود در سال آینده نیز درخواست‌هایی را داشتند.

منتظری اظهار کرد: در این جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بر توجه به ورزش همگانی در بودجه سال ۱۴۰۲ تأکید کرد و اعضای کمیسیون نیز ضمن تأکید بر توجه به ورزش همگانی در بودجه سال آینده خواستار اجرای نظام جامع باشگاه‌داری توسط وزیر ورزش در سال ۱۴۰۲ شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه همچنین برق رعایت مسائل فرهنگی در سطح ورزش کشور تأکید کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 995972

مهمترین اخبار ایران و جهان: