نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:51

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان با حضور ۴۰ مدیرکل استانی نواخته می‌شود

اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دهه فجر و فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به این‌که یکی از برنامه‌های مصوب در ستاد دهه فجر استان اصفهان برنامه زنگ انقلاب است، امسال این دهه مبارک با رویکردی نوین جهت ایجاد انگیزه و امیدبخشی به نوجوانان و جوانان در مدارس برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با مدارس اصفهان هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا مدیران کل استان جهت نواختن زنگ انقلاب در مدارس حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری گرامیداشت دهه فجر با حضور پیشگامان انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: در آغاز دهه فجر امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن به نحوی برنامه‌ریزی‌شده است تا همانند ۱۳ آبان که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار در اذهان عمومی ثبت شد، گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ماندگار و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010528

مهمترین اخبار ایران و جهان: