نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 10:26

انجام ۲۶۰۰ بازرسی از ادارات کرمانشاه در راستای مصرف بهینه گاز

کرمانشاه- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از انجام ۲ هزار و ۶۰۰ بازرسی از ادارات کرمانشاه در راستای مصرف بهینه گاز خبر داد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین مصرف گاز در استان کرمانشاه در بخش خانگی و اداری و آموزشی استان است که به نحوی که هم اکنون مصرف گاز به ۱۸ تا ۲۰ مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فصل سرما رصد و پایش دمای ادارات توسط بازرسان شرکت گاز در حال انجام است، افزود: روزانه ۲۰ اکیپ بازرسی پایش دمای ادارات را انجام می‌دهند که تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ اداره بازرسی و رصد شده‌اند و دمای استاندارد ادارات ۱۸ درجه سانتی‌گراد است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای ۶۶۷ هزار مشترک است که حدود ۶۰۵ هزار مشترک آن را بخش خانگی تشکیل می‌دهد و باقی آن مشترکان صنعتی است.

حسینی بیان کرد: مصرف گاز در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش یافته و این در حالی است که تنها سه درصد افزایش مشترک داشته‌ایم.

وی ادامه داد: رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان بخش خانگی باید مورد توجه قرار گیرد تا تمام مناطق استان شامل مناطق صعب العبور و کوهستانی از این نعمت برخوردار شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 947028

مهمترین اخبار ایران و جهان: