نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 07:38

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات آینده بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نشست هم اندیشی دبیر و اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با حضور پرویز خالقی، فرماندار، علی احمدی، دبیر جمعیت و اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.
در این نشست علی احمدی، دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان به معرفی و بیان اهداف و برنامه‌های جمعیت پرداخت.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان بر اصول سه گانه جمعیت شامل احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی(مبتنی بر فرامین امامین انقلاب)، احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولان و نهادینه کردن مطالبات مردم تاکید کرد.

وی در ادامه بر نظارت بیشتر فرمانداری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان و جلب رضایت ارباب رجوع در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان تأکید کرد.

احمدی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات آینده بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

نظارت بیشتر مسوولین ذیربط بر فرایند برگزاری انتخابات و جلوگیری از هرگونه فتنه انگیزی احتمالی دشمنان، بستر سازی برای به رسمیت شناختن اعتراض صنوف مختلف و جلوگیری از موج سواری دشمنان از اعتراضات قانونی و گاها به حق صنوف مختلف مردمی، ارائه گزارش به مردم از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف از مبادی رسانه‌ای معتمد و توانمند، بستر سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو از جمله مواردی بود که توسط اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مطرح شد.

همچنین دقت بیشتر هیأت‌های نظارت بر گزینش کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، لزوم ارائه راهکار برای مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه، استفاده از تجارب و توانمندی‌های نیروهای جبهه انقلاب در حوزه‌های مختلف، لزوم استفاده از اعتبارات فرهنگی برای بیان فعالیت‌های صورت گرفته، جلوگیری از هر گونه تبعیض در فرایند اداری و استخدامی نهادها و ارگان‌های مختلف، توجه بیشتر به وضعیت بیمه‌ای و شغلی کارگران فصلی و ساختمانی، در اولویت قرار گرفتن مسائل کلان شهرستان از قبیل جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و پرهیز از مشغول شدن به فعالیت‌های محدود و کم بازده از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در ادامه این جلسه پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان ضمن پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده اعضای شورا راهبردی به تبیین و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه عمرانی در مناطق محروم پرداخت.

فرماندار شهرستان زنجان ضمن اشاره به وجود برخی مسائل در سطح شهرستان و عدم توجه جدی به این مسائل در سنوات گذشته بر تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه در احصای مشکلات و تلاش برای حل و فصل آنها تأکید کرد. بازدیدهای سرزده از نانوایی‌ها، مطالبه گری از عملکرد ادارات و سازمان‌های مختلف سطح شهرستان از نکات دیگری بود که مورد تأکید فرماندار قرار گرفت.

در پایان این جلسه بنا به پیشنهاد فرماندار محترم و استقبال اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مقرر شد برگزاری چنین جلساتی ادامه داشته و اعضا برای مسائل مختلف شهرستان راهکارهای اجرایی و عملیاتی ارائه کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1243228

مهمترین اخبار ایران و جهان: