نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 22:49

تأمین زیرساخت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی ضروری است

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تأمین زیرساخت‌ها و جبران کمبودها را از الزامات مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی عصر شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرک صنعتی اشتهارد که با حضور فرماندار اشتهارد، مدیران صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی در دفتر معاونت اقتصادی برگزار شد، تأمین زیرساخت‌ها، جبران کمبودها و احداث فضاهای خدماتی، رفاهی و اقامتی را از الزامات مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.

وی بیان کرد: اگر شرکت شهرک‌های صنعتی توان لازم برای ایجاد فضاهای خدماتی مورد نیاز را دارد باید سریع‌تر اقدام نماید در غیر اینصورت زمین مناسب در اختیار بخش خصوصی برای ساخت اماکن مورد نیاز قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست تا برنامه ارائه شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان را رصد کرده و گزارش پیشرفت انجام زیرساختهای شهرک‌های صنعتی را پایش کنند.

در ادامه این جلسه مواردی از کمبودهای شهرک صنعتی که از طریق فرمانداری مورد مطالبه صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی قرار داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به درخواست تعدادی از متقاضیانی که در آن شهرک درخواست زمین برای طرح‌های توسعه‌ای داشتند، رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276072

مهمترین اخبار ایران و جهان: