نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 12:48

«رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در راستای عمل به شعار سال و تحقق فرمان مقام معظم رهبری قرار است «رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» در زنجان برگزار شود، اظهار داشت: این رویداد در ۱۴ بخش است که زنجان در حوزه کارآفرینی این رویداد را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای عمل به شعار سال و تحقق فرمان مقام معظم رهبری قرار است «رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» در زنجان برگزار شود، اظهار داشت: این رویداد در ۱۴ بخش است که زنجان در حوزه کارآفرینی این رویداد را برگزار خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد برگزاری «رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» که با حضور اساتید و مربیان ملی برگزار می‌شود، افزود: این رویداد در محورهای ورزش و صنعت، ورزش و گردشگری، ورزش و محیط زیست، ورزش و تغذیه و آموزش و ورزش و بهداشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل در این رویداد گفت: قرار است شرکت کنندگان ایده‌های خود را ارائه کنند تا با حضور داوران ملی داوری و به ایده‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

بازرگان با بیان اینکه در حال دریافت ایده‌ها هستیم و هنوز ارائه آثار به پایان نرسیده است، گفت: ایده‌های خوبی به این رویداد ارسال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مورد زمان برگزاری این رویداد گفت: زمام برگزاری این رویداد چهارم خرداد و مهلت ارسال تا سوم خرداد است که به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ایده برتر و نخست رویداد ۱۲ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است، افزود: برای ایده دوم ۱۰ میلیون و برای ایده سوم که سه ایده خواهد شد ۵ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

بازرگان در مورد محدودیت سنی شرکت کنندگان گفت: همه رده‌های سنی می توانند در این رویداد شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای شرکت در رویداد وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه «رویداد کارآفرینی و ورزشی کاپ شو» با همکاری سمن فناوران نوآور اشراق و دستگاه‌های مختلف استان برگزار می شود، گفت امیدواریم کسانی که سال‌ها در این عرصه همکاری و ایده‌های خوبی دارند در این رویداد معرفی شوند تا مورد حمایت قرار گیرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213628

مهمترین اخبار ایران و جهان: