نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 08:49

تکمیل تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب لرستان ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اعتبار هزینه شده برای ۵ تصفیه خانه فاضلاب استان را تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل ۵ تصفیه خانه فاضلاب استان ۱۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ۵ تصفیه خانه فاضلاب در حال احداث داریم، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵ پروژه کوهدشت، نورآباد، الشتر، ازنا و دورود براساس آخرین برآوردها از نظر ساختمانی حدود ۷۰ درصد است.

وی اعتبار هزینه شده برای ۵ تصفیه خانه فاضلاب استان را تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل ۵ تصفیه خانه فاضلاب استان ۱۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به پیگیری‌های مدیریت ارشد استان برای جذب و تخصیص اعتبار تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب استان، بیان کرد: استاندار جلساتی را با مدیر عامل بانک‌های رفاه و توسعه و تعاون برای تصفیه خانه کوهدشت، دورود و نورآباد داشته است، اعتبارات خوبی هم به این پروژه‌ها تخصیص پیدا کرده است.

اکبریان در پاسخ به این پرسش که آیا تصفیه خانه‌های در حال ساخت امسال به بهره‌برداری می‌رسد یا خیر، توضیح داد: در صورت تامین اعتبار بخش ساختمانی تصفیه خانه‌ها را تا پایان سال جاری به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: با تکمیل بخش ساختمانی تصفیه خانه که مهمترین بخش هم است، قطعا سال ۱۴۰۳ تعدادی از تصفیه خانه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد، زیرا نصب ماشین‌آلات و الکترو مکانیکال تصفیه خانه‌ها زمان بر نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269828

مهمترین اخبار ایران و جهان: