نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 20:34

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت کاری دستگاه‌ها باشد

کرج- معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار البرز گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت کاری دستگاهای مرتبط قرار گیرد تا فضای ناامنی برای افراد متخلف در این بخش ایجاد شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز استان اظهار داشت: استان البرز به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، وجود رودخانه کرج و طالقان و همچنین نزدیکی به پایتخت همواره مورد توجه بوده و برخی سو استفاده کنندگان به دلیل ارزش افزوده اراضی، به دنبال ساخت و ساز غیرمجاز در این مناطق هستند.

وی بیان کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت کاری دستگاهای مرتبط قرار گیرد تا فضای ناامنی برای افراد متخلف در این بخش ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی قوه قضائیه، نیروی انتظامی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی دخیل در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، را خط مقدم پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز دانست.

افضلی در پایان ضمن اشاره به تأکیدات استاندار البرز افزود: بایستی با هم افزایی دستگاه‌های استان، پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت اول این ستاد باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1231172

مهمترین اخبار ایران و جهان: