نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 13:08

۱۵ خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

ساوجبلاغ- فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: پانزدهم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در آن روز نهال انقلاب اسلامی با نثار خون شهدای بی‌شماری کاشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا البرزی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر، سالگرد ارتحال امام (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره)، شناسنامه و هویت نظام ما هستند و بعد از ائمه علیهم السلام، جهان شخصیتی همچون امام خمینی (ره) را به خود ندیده است، ما در ۱۴ خرداد، بزرگترین سرمایه انقلابمان را از دست دادیم.

وی بیان کرد: پانزدهم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در آن روز نهال انقلاب اسلامی با نثار خون شهدای بی‌شماری کاشته شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در تاریخ سیاسی کشور ما خرداد ماه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و دارای مناسبت‌های خاصی است.

وی متذکر شد: انتظار دارم این مناسبت‌ها به عنوان شعائر انقلاب اسلامی به بهترین وجه ممکن در سطح شهرستان ساوجبلاغ برگزار شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220528

مهمترین اخبار ایران و جهان: