نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 13:13

تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در ارومیه

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی از تشدید نظارت بر نانوایی‌ها شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از ارومیه، شهسواری مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: به علت تخلف و عدم آگاهی نانوایان از برخی قوانین طرح هوشمندسازی نظارت بر نانوایی‌ها، سهمیه آرد شهرستان کاهش یافته بود که با پیگیری کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان با افزایش سهمیه آرد ترمیمی جبران می‌شود.

وی با بر شمردن ۱۶ عنوان تخلف و تقلب رصد شده از سامانه افزود: بر اساس لیست فرمانداری سهمیه آرد واحدهای نانوایی‌‌های شهرستان ارومیه که تجمع مردم صورت می گیرد، افزایش یافته و بازرسین ضمن اخذ تعهد از نانوایان که افزایش سهمیه داشتند یک ساعت افزایش کاری را به آنها ابلاغ خواهند نمود.

وی تصریح کرد: تعداد تراکنش بالاتر از حد متعارف، فروش نان گران و ثبت نام ارزان، استفاده غیر متعارف از کارتهای هدیه و بن کارت در خرید نان، استفاده از کارتخوان در محلی غیر از نانوایی، کاهش غیرقانونی ساعت پخت نان، درج نان به جای نایلون در خرید، ثبت تعداد نان بالاتر از حد متعارف به ازای هر کارت از جمله تخلفات و تقلب صورت گرفته عنوان شد.

در ادامه معاون توسعه بازرگانی سازمان و نمایندگان استانداری راهکاری عملی برای نظارت دقیق را ارائه نمودند.

گفتنی است بر اساس ابلاغ فرماندهی قرارگاه امنیت غذایی روسای مراکز جهاد کشاورزی با همکاری بخشداران، عهده دار این سمت در دهستان‌های حوزه عمل خود هستند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239172

مهمترین اخبار ایران و جهان: