نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 15:04

دیدار معاون هماهنگ کننده فراجا با ریحانه دختر ایران

معاون هماهنگ کننده فراجا در سفر به زاهدان با ریحانه دردانه دختر یادگار شهیدانعلیرضا شهرکیو همسرش شهید نرجس صیاد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار"حمیدرضا اشراق" معاون هماهنگ کننده فراجا شب گذشته به همراه هیات همراه و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان دیدار صمیمی با خانواده شهیدان "علیرضا شهرکی" و همسرش "شهیده نرجس صیاد " در ستاد انتظامی استان داشت .

سردار اشراق در این دیدار شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنقدر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار و ذلیل شده اند که زنان جامعه را نیز مورد هدف ترور خود قرار می دهند و شهیده نرجس صیاد با شهادت خود این مهم را ثابت کرد که فرزندان این مرز و بوم زن و مرد در کنار یکدیگر جان خود را فدا می کنند تا شاهد دست درازی معاندین و دشمنان کوردل به امنیت این خطه از کشور نباشیم و دشمنان واقعا از زنان و مردان شجاع ما هراس دارند.

وی در این دیدار صمیمی با اشاره به اینکه ریحانه دختر ایران نام گرفته است خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره جانفشانی، ایثارگری و پایمردی همین شهدای والامقام است که خط قرمزشان امنیت و آسایش مردم است و در این راه سر از پا نمی شناسند و تا پای جان مدافع وطن هستند.

سردار اشراق از شهداء ترور سراوان به عنوان مظهر افتخار و اقتدار ملی یاد کرد و گفت : تجلی عزت ایران اسلامی با این شهدای شاخص استمرار می یابد و از این شهیدان والامقام "رضا و ریحانه" به یادگار مانده است که با افتخار ادامه دهنده راه پر از سعادت پدر شهید و مادر شهیده خود هستند.

معاون هماهنگ کننده فراجا با اهدا لوح تقدیر و گل به ریحانه دختر ایران و دردانه به یادگار مانده از این شهیدان عزیز بیان داشت: ریحانه فرزند همه ملت ایران است و یک ایران به این دختر افتخار می کنند آرزو همه ماست که برای امنیت وطن جان فدا باشیم تا به خوبی از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211572

مهمترین اخبار ایران و جهان: