نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 14:17

رمان «نفس‌های تاریک» اثر نوجوان خمینی‌شهری رونمایی شد

اصفهان-مراسم رونمایی از کتاب رمان« نفس‌های تاریک» به قلم نویسنده نوجوان، مهسا ابراهیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب کتاب رمان «نفس های تاریک» به قلم نویسنده نوجوان سرکار خانم مهسا ابراهیمی، به همت دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر در سالن اجتماعات کتابخانه الغدیر با حضور نوجوانان برگزار شد.

مهسا ابراهیمی هدف از تألیف کتاب را دغدغه‌های اجتماعی و بیان مشکلات و راه حل‌های پیشنهادی خود دانست و این نویسنده نوجوان در مورد علت موفقیت خود گفت: پشتکاری که خودم داشتم رمز اول موفقیت من بوده زیرا در دنیا خیلی از آدم‌ها هستند که از نوشتن لذت می‌برند ولی تلاش نمی‌کنند که نوشته‌های خود را انتشار بدهند یا چاپ کنند و در ادامه حمایت‌های پدر و مادرم و استادم آقای حاجیان بود که اگر نبودند صد در صد کتابی هم وجود نداشت.

همچنین نصرالله امینی از اساتید دانشگاه و پیشکسوت در حوزه ادبیات به بیان نکات مثبت و انتقاد خود در خصوص کتاب مذکور پرداخت. وی توانمندی نویسنده در شکل دادن و تقویت ایده اولیه و چینش جذاب و مستمر داستان را از نقاط قوت این کتاب برشمرد.

در بخش دیگر مراسم محمد جواد حاجیان مدیر دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر نیز در سخنان خود از اقدام خانم ابراهیمی در چاپ کتابش در سن نوجوانی تقدیر و سایر نوجوانان را به داشتن هدف و پیگیری برای رسیدن به هدف تشویق کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل در موفقیت یک نوجوان به ویژه دختران، حمایت و همراهی خانواده به خصوص پدران است و در همین راستا از حمایت و همراهی پدر خانم ابراهیمی در چاپ کتاب دخترشان تقدیر و تشکر کردند. در پایان این مراسم، «مهسا ابراهیمی» نویسنده کتاب و خانواده وی با اهدا هدایایی تجلیل شدند.

کتاب (نفس‌های تاریک) نوشته مهسا ابراهیمی با ژانر درام اجتماعی (عاشقانه) و دارای ۳۴۳ صفحه در دست فروش است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1218472

مهمترین اخبار ایران و جهان: