نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 07:45

2 گزینه پیش روی متقاضیان طرح جوانی جمعیت در مرکز خراسان جنوبی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: متقاضیان شهر بیرجند نیز می‌توانند در صورت تمایل در شهر خوسف زمین دریافت کنند در غیر این صورت برای دریافت زمین در شهر بیرجند می‌توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن علیزاده، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به این که پیگیری‌های لازم برای تامین زمین در بیرجند در حال انجام است، اظهار داشت: متقاضیان شهر بیرجند نیز می‌توانند در صورت تمایل در شهر خوسف زمین دریافت کنند در غیر این صورت برای دریافت زمین در شهر بیرجند می‌توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند.

وی گفت: ۵۴۳ قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای متقاضیان استان قرعه کشی شد.

وی ادامه داد: در بشرویه  ۱۵۹، خوسف ۱۰۴، نهبندان ۸۵، قاین ۶۰، فردوس ۵۰، طبس ۴۶، اسلامیه ۲۵، درح ۸، شوسف و مود هر کدام ۳ قطعه زمین تامین و قرعه کشی برای متقاضیان انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان این که به محض تامین زمین در شهر‌ها قرعه کشی متقاضیان انجام می‌شود، افزود: به جز بیرجند و طبس که مشکل تامین زمین دارد، در بقیه شهر‌ها پس از مراحل تشکیل پرونده، قرعه کشی متقاضیان به سرعت انجام می‌شود.

علیزاده ادامه داد: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شش هزار و ۶۸۰ نفر در استان ثبت نام کرده اند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248428

مهمترین اخبار ایران و جهان: