نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 18:45

کشف بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک در شهرستان سربیشه

بیرجند_ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک از سوداگران مرگ در شهرستان سربیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن شجاعی نسب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در محورهای مواصلاتی این شهرستان بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۶ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری و نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران اقدام کردند.

به گفته وی در هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان سربیشه مأموران به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

شجاعی نسب اظهار کرد: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار، موفق شدند سواری پژو را متوقف و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ادامه انجام این عملیات ۲ سواری ۴۰۵ دیگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کردند هم توقیف شدند که در مجموع این عملیات ۳ خودرو توقیف و ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198328

مهمترین اخبار ایران و جهان: