نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 10:27

95درصد دغدغه معلمان، دانش‌آموزان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مراجعاتی که از سوی معلمان و مدیران می‌شود، بالای ۹۵ درصد مطالبات آنها این است که ما شرایط و یا امکاناتی را فراهم آوریم که دانش‌آموزان از زمینه تربیت و آموزش و فضا بهره کافی را ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی که با حضور مجتبی همتی، رییس سازمان ملی کودک و نوجوان کشور برگزار شد، با بیان اینکه ما ناگزیر به پیشرفت هستم و علم بهترین مسیر برای رسیدن به این مهم است، اظهار داشت: تنها عناصری که می‌توانند جامعه را در رسیدن به علم و اقتدار همراهی کنند،  معلمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه به تشریح جایگاه معلم از نگاه رهبری پرداخت ضمن اینکه به فرمود رهبری معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند چون آموزش و پرورش وسیله پیشرفت کشور است، بیان داشت: لذا برای قدرتمند شدن تنها باید از گذر علم و معلم و در یک کلام آموزش و پررش عبور کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجعاتی که از سوی معلمان و مدیران می‌شود، بالای ۹۵ درصد مطالبات آنها این است که ما شرایط و یا امکاناتی را فراهم آوریم که دانش‌آموزان از زمینه تربیت و آموزش و فضا بهره کافی را ببرند.

اسماعیلی با بیان اینکه دغدغه اصلی معلمان دغدغه‌ای جز دانش‌آموز نیست، افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از معلمان ما حامی هستند، یه طوری که ۱۱ درصد کل محسنین استان را در شهرستان زنجان  تشکیل می‌دهند و این بسیار ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت جویی‌های اجتماعی از دغدغه‌های اصلی معلمان ما است، ادامه داد: دغدغه نخست و همین طور عشق معلمان ما، در درجه نخست دانش آموزان ما است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196872

مهمترین اخبار ایران و جهان: