نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 15:53

برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)باید مردمی برگزار شود

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بر لزوم مردمی برگزار شدن برنامه های سالگرد امام خمینی(ره) در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،ابوالفضل رفیعی ظهر سه شنبه در ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد در محل استانداری زنجان،با بیان اینکه برنامه بزرگداشت این ایام را نباید به عنوان وظیفه اداری نگاه کرد،گفت: بلاین موضوع یک تکلیف دینی و ملی در راستای تکریم و تعظیم حضرت امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی و انتقال پیام قیام ۱۵ خرداد است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان برای اثربخشی هرچه بیشتر با محوریت مردم و رویکرد مردمی برگزار می‌شود،ابراز داشت؛ حضور مردم امنیت ساز است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: حضور مردم در صحنه هاس مختلف برای دشمن پیام دارد تا دشمن دچار سوء برداشت و اشتباه محاسباتی نشود.

رفیعی بر لزوم رویکرد مردمی داشتن برنامه های بزرگداشت سالگرد رحلت امام و قیام ۲۵ خرداد تاکید کرد و بیان داشت؛ مردمی بودن موجب برکت و نیز تحقق اهداف برگزاری برنامه ها می‌شود.

وی گفت:بخشی از هزینه های برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال از محل کمک‌های بخش های مردمی، اصناف و صنایع استان تامین می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ،به اعزام زائران به مرقد حضرت امام اشاره کرد و یاد اور شد: با توجه به نزدیکی فاصله زنجان تا تهران این عملیات باید در کیفیتی مطلوب انجام شود.

رفیعی گفت: ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد رنگ و بوی انقلاب و امام دارد و این فرصتی است تا برای نسل جدید نیز بحث های تبیینی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنچان ادامه داد: برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد رحلت امام بهره های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیار ذی قیمتی نصیب کشور خواهد کرد.

رفیعی افزود: اثرات ملی و بین المللی حضور مردم در این برنامه ها ارزشمند است و موجب تقویت سرمایه اجتماعی نیز در کشور می شود.

وی تصریح کرد:برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در زنجان برای اثربخشی هرچه بیشتر با محوریت مردم و رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200272

مهمترین اخبار ایران و جهان: