نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 22:14

سارق اماکن خصوصی سمنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و اعتراف وی به ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سمنان، تمامی گشت‌های انتظامی شهر برای دستگیری سارق یا سارقان فعال شدند.

وی به گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند مأموران در این راستا اشاره کرد و گفت: سرانجام پلیس با سرنخ‌های به‌دست‌آمده از صحنه‌های سرقت، هویت یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان افزود: تصویر متهم در اختیار تمامی گشت‌های فعال در شهر سمنان قرار گرفت و در نهایت با تلاش مأموران، متهم در یکی از محله‌های شهر شناسایی و دستگیر شد.

ناکینی با بیان اینکه سارق دستگیرشده در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و ادامه داد: پس از معرفی مالخر توسط متهم، به کلانتری احضار و تعدادی اموال سرقتی از وی کشف شد.

وی با اشاره به تکمیل پرونده و انتقال متهم به دادسرا، از شهروندان خواست نسبت به موارد مشکوک حساس باشند و مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا ضمن ایفای نقش خود در تأمین امنیت محله، پلیس را در اجرای بهتر مأموریت یاری رسانند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1198828

مهمترین اخبار ایران و جهان: