نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 12:52

باید از ظرفیت جبهه مردمی انقلاب در پیشبرد برنامه‌ها استفاده کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان اینکه جبهه مردمی انقلاب ظرفیت بالایی در پیشبرد برنامه‌ها دارد، عنوان کرد: هجمه دشمنان بر روی نوجوانان کشور است و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در بین نوجوانان انجام می‌دهد که باید برای نوجوانان و دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سومین نشست اجرایی عملیات مهرواره محله همدل و نشر خوبی‌ها و جشنواره ملی گوهر شاد و دهه کرامت با حضور رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت تجلی کرامت انسانی در وجود شاخص‌ترین فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) و نوید دهنده‌  ادامه حیات اسلام و ارزش ‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی و قرآنی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: ما در کشور عزیزمان هر چه داریم از برکت وجودی این امام همام و خواهر مکرمه شان است، لذا یکی از امور مهم در برنامه‌های این دهه، تبیین و معرفی سیره زندگی امام رضا (ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت در مسیر تعالی جهان اسلام ناب بویژه در سیر تمدنی است.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه کرامت در جامعه افزود: بزرگداشت دهه کرامت و ترویج و نهادینه کردن مهرواره محله همدل و نشر خوبی ها و جشنواره ملی گوهر شاد که در حوزه حجاب و عفاف است ، وظیفه همگان و از ضرورت های بسیار مهم اجتماعی ما می باشد.

احمدی در ادامه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان اشاره کرد و گفت: باید از همین حالا برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان صورت گیرد و کمیته اوقات فراغت تشکیل شود و باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی در این زمینه بهره ببریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان اینکه جبهه مردمی انقلاب ظرفیت بالایی در پیشبرد برنامه‌ها دارد، عنوان کرد: هجمه دشمنان بر روی نوجوانان کشور است و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در بین نوجوانان انجام می‌دهد. باید برای نوجوانان و دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ویژه‌ای داشته باشیم. ما ظرفیت خوبی در شهرستان‌ها برای برگزاری اوقات فراغت بویژه برپایی اردوهای علمی فرهنگی و دینی داریم.

وی به نهضت پیشرفت بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان فعال و توانمندی در سطح استان در حوزه بانوان مشغول به فعالیت هستند و اثرگذاری مطلوبی در این حوزه دارند. ما علاوه بر این بانوان باید فعالان بانوان که در حوزه زنان و خانواده فعالیت می‌کنند شناسایی و از توانمندی‌های تأثیر گذاری این بانوان در نهضت پیشرفت بانوان در جامعه زنان استان بهره ببریم.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202472

مهمترین اخبار ایران و جهان: