نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 16:46

امضا بزرگترین قرارداد تاریخ استان قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ استان قزوین با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) امضاء شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از جهادگران بسیجی شهرستان تاکستان اظهار داشت: ماه‌های گذشته به ویژه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ اتفاقاتی در کشور افتاد که عمق کینه، دشمنی، حقد، حسد و مکر دشمنان در خصوص ملت ایران را نشان داد و نمودی از تمام برنامه ریزی‌ها و تلاش‌ها برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در وقایع اخیر دشمنان تمام توان خود را به صحنه آورده و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت انجام دادند ولی در این مصاف، مواجهه و تقابل، با لطف الهی، درایت و هوشیاری مردم ایران اسلامی، راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش خدمت گذاران مردم، یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد و مشکل اساسی و گره پیچیده‌ای از پای نظام برداشته و نقطه قوتی به نقاط قوت نظام اضافه شد.

اعلایی گفت: در وقایع اخیر، تمام دشمنان به صورت متحد در کنار یکدیگر بودند و از تمامی ظرفیت‌های خود برای به چالش کشیدن نظام و ضربه زدن به مردم استفاده کردند ولی آن چیزی که این نقشه و توطئه را خنثی کرد چیزی جز بصیرت، آگاهی و سطح تحلیل عمیق در همه لایه‌های اجتماعی کشور نبود و تمامی این موضوعات در حالی رقم خورده که مردم در شرایطی گذران امور می‌کردند که متأثر از جنگ اقتصادی بودند.

استاندار قزوین با بیان اینکه عدم همراهی مردم با دشمنان در یک شرایط دشوار اقتصادی و در تنگناها یک اتفاق تاریخی بوده است، اضافه کرد: خیلی از این دشمنی‌ها اگر در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد به طور قطع آن کشورها با چالش‌های خیلی بیشتری همراه می‌شدند ولی ملت ایران عادت به حماسه آفرینی دارند و همواره دشمنان را ناامید کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: هزینه‌های کلان و هنگفتی در مدت اخیر برای ضربه زدن به مردم مصروف شد ولی نه تنها به نتیجه نرسیدند بلکه امروز ورق برگشته و کسانی که آرزوی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند در معرض فروپاشی قرار گرفته و با مشکلات عمیق روبرو شده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملت منادی حق طلبی در دنیا است، افزود: ملت ایران در وقایع اخیر نشان داد که می‌توان با پافشاری بر آرمان‌های حق از لطف و عنایت الهی برخوردار شد و دشمنان را با شکست همراه کرد.

اعلایی گفت: یکی از زمینه‌ها و بسترهای شکست همیشگی دشمنان مجموعه بسیج است و علت برتری جمهوری اسلامی ایران بر دشمنی‌ها چیزی جز مردمی بودن نظام و تسری باورهای مردم در نحوه اداره کرد کشور نیست.

استاندار قزوین با بیان اینکه بسیج حلقه واسط و رابط بین مردم و حاکمیت و بستر نقش آفرینی مردم در اداره کشور است، اضافه کرد: بسیج معجزه ماندگار امام خمینی (ره) در تقویت درخت تنومند و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است و امنیت، پیروزی و سازندگی کشور ناشی از بسیج و تفکر بسیجی است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه سازندگی، بسیج گره‌های کور کشور را باز می‌کند و در مکان‌هایی که برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی ندارد، ورود می‌کند تا مشکلات مردم برطرف شود، اقدامی که یک سبک مترقی در دنیا است و تحت عنوان مدیریت مشارکتی مطرح می‌شود.

وی افزود: بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ استان قزوین با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در سال جاری امضا شده است تا به لطف الهی بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های راه روستایی، آب روستایی و زیرساخت‌های اقتصادی به ویژه کشاورزی برطرف شود.

اعلایی گفت: دولت سیزدهم متکی بر اراده مردم برای ایجاد تحول در حوزه خدمت رسانی به مردم بر سر کار آمده است و الویت‌های مردم را در اولویت خود قرار داده است و بر همین اساس امور را انجام می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202872

مهمترین اخبار ایران و جهان: