نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 11:57

اولویت‌های استان سمنان در سال ۱۴۰۲ چیست؟

استاندار سمنان گفت: تحقق شعار سال، اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از اولویت‌های استان سمنان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب معماریان به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، از جمعه‌ای، رئیس سابق این اتاق قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در سال ۱۴۰۱، پایین‌ترین نرخ بیکاری کشور با ۶.۴ درصد متعلق به استان سمنان است، گفت: جلسات گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت موجب وفاق و همدلی و موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات شده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: هنر مدیر باید آن باشد که قانون را به نفع مردم تفسیر و مشکلات موجود را برطرف کند.

هاشمی تحقق شعار سال، اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را از مهم‌ترین اولویت‌های استان سمنان در سال جاری دانست و اظهار کرد: آمادگی داریم تا در حاشیه واحدهای بزرگ صنعتی، نسبت به واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی، ویژه کارگران همان مجموعه اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی، مقید به ساعت کار اداری نبوده و نیستیم، گفت: با حمایت دستگاه‌های قضایی، نظارتی و امنیتی، بیش از ۸۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان سمنان، به چرخه تولید بازگشت.‌

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249072

مهمترین اخبار ایران و جهان: