نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 15:01

110 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد

110 سری جهیزیه همزمان با دهه امامت و ولایت به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک‌های خیرین به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در شرایط خاص اقتصادی باید کمک کنند تا زوج‌های جوان زندگی مشترک خود را تشکیل بدهند گفت: کمیته امداد استان قم نیز هر سال با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و کمکهای خیران جهیزیه نوعروسان تحت حمایت خود را تأمین و تقدیم می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه جهیزیه اهدایی در دهه امامت و ولایت امسال شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی بوده است افزود: ارزش هر سری کمک جهیزیه اهدایی به نوعروسان، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است. 

مسعودیان‌راد با تأکید بر اینکه  این اقلام در نخستین روزهای دهه امامت و ولایت بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد گفت: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌های اهدایی حدود 55 میلیارد ریال است که با اعتبارات دولتی تأمین و تقدیم خانواده‌های نیازمند شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره از فعالیت سامانه soha.emdad.ir  خبر داد و گفت: افراد نیازمند می‌توانند از طریق این سامانه در نوبت خدمات حمایتی این نهاد قرار گیرند و بسته حمایتی برای زوجهای نیازمند نیز جزء همین خدمات است. 

وی با تأکید بر اینکه خانواده‌هاییی که دهک آنها یک، دو و سهباشد می‌توانند در این سامانه ثبت نام و حتی درصورت داشتن بقیه شرایط حمایتی تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند. 

مسعودیان‌راد خاطر نشان کرد: کمیته امداد قم علاوه بر جهیزیه مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال هدیه ازدواج و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره نیز به داماد‌های زیر پوشش این نهاد اهدا می‌کند. 

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1328228

مهمترین اخبار ایران و جهان: