نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 17:46

بلاتکلیفی 870واحد نهضت ملی مسکن در گلستان

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان گفت: دو پروژه با ۸۷۰ واحد در طرح ملی مسکن در شهرهای گرگان و علی‌آبادکتول به‌ دلیل عدم مراجعه و پیگیری نکردن شرکت‌های سازنده هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، فیروز یازرلو عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان گلستان که با حضور استاندار برگزار شد آماری از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ارائه داد و اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه امسال تنها در حوزه شهری، یک هزار و ۳۸۴ پروژه در قالب ۱۳ هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی به بانک‌های استان ارسال شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان افزود: از این تعداد ۶۹۷ پروژه در قالب ۵ هزار و ۳۹۹ واحد مسکونی منجر به عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات شده است.

به گفته وی تا پایان خردادماه امسال ۵ هزار و ۸۷ واحد مسکونی از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری استان برخوردار شده‌اند.

یازرلو با اشاره به برخی مشکلات در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی بیان کرد: با وجود پیگیری بانک‌ها برخی شرکت‌هایی که به عنوان سازنده در طرح نهضت ملی مسکن فعالیت دارند، به بانک‌ها مراجعه نکرده‌اند و تنها در دو مورد در شهر گرگان و علی‌آبادکتول، دو پروژه با ۸۷۰ واحد بلاتکلیف مانده است.

وی گفت: با وجود همه مشکلاتی که در منابع و مصارف بانک‌ها وجود دارد اما این آمادگی از سوی بانک‌های استان وجود دارد که پرونده‌های ارجاع شده را تعیین تکلیف کنند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1322572

مهمترین اخبار ایران و جهان: