نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 23:35

۱۰ زندانی در استان سمنان آزاد شدند

سمنان- رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان گفت: همزمان با عید سعید قربان ۱۰ زندانی ندامتگاه سمنان مورد عفو یا رضایت قرار گرفته و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر اصغری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان از آزادی ده زندانی زندان سمنان خبر داد و بیان کرد: همزمان با عید سعید قربان این زندانیان یا مشمول عفو و پایان دوره و یا رضایت شکات شدند.

وی با بیان اینکه این زندانیان شب عید قربان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند، ابراز کرد: دو نفر از این زندانیان با تلاش‌های صورت گرفته و با جلب رضایت شکات از زندان آزاد شدند.

رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان با بیان اینکه پرداخت دیه سبب آزادی یک زندانی دیگر از زندان سمنان شد گفت: هفت زندانی نیز حکم پایان حبس خود را دریافت و از پشت میله‌ها آزاد شدند تا به آغوش خانواده بازگردند.

اصغری با بیان اینکه این اقدامات با تلاش مددکاران و به مناسبت هفته قوه قضائیه رقم خورده است، گفت: مجموعاً ده زندانی در این هفته از زندان سمنان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ نفر از زندانیان واجد شرایط زندان مرکزی سمنان نیز همزمان با هفته قوه قضائیه و عید قربان به مرخصی رفتند تا در کنار خانواده‌هایشان باشند، گفت: این اقدام مبتنی بر ارفاق قانونی صورت پذیرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323128

مهمترین اخبار ایران و جهان: