نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 19:35

تداوم تعرض‌های شهرک‌نشینان به فلسطینیان

شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، با یورش مسلحانه به شهرک کفر الدیک، واقع درشمال کرانه باختری اشغالی، کشاورزان فلسطینی را مورد تعرض و ضرب و شتم قرار دادند.

پس از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز به این منطقه حمله کردند و با اقدام به تیراندازی هوایی، فلسطینیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

همچنین شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی چادری بزرگ در منطقه القبون واقع در اراضی المغیر در شمال شرق رام‌الله و قراردادن بیش از ۱۰۰ رأس گاو در آن، این منطقه را اشغال کردند.

در تحولی دیگر، نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی با تعرض به جوانان فلسطینی حاضر در محوطه مسجدالاقصی، چندین تن از آنان را بازداشت کردند.

همزمان با حضور پر تعداد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس، صهیونیست‌ها، با بستن باب الاسباط مسجدالاقصی، مانع از ورود فلسطینیان از طریق این ورودی به مسجدالاقصی شدند.

در پاسخ به این اقدام صهیونیست‌ها، اهالی قدس با هدف مقابله با آنان، ضمن تجمع در باب الاسباط، نماز ظهر را در این مکان اقامه کردند.

خبر دیگر آن‌که مبارزان مقاومت، با اجرای یک عملیات مقاومتی در منطقه جبل جرزیم در نابلس، ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را مورد تیراندازی قرار دادند.

صبح امروز نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و با تعقیب جوانان فلسطینی، به سمت آنان گلوله‌های صوتی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322628

مهمترین اخبار ایران و جهان: