نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 10:06

سالم سازی جامعه کارکرد مهم و اساسی شبکه تبلیغ است

صومعه سرا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با تاکید بر لزوم بکارگیری شیوه نوین در ترویج دین و تبلیغ گفت: سالم سازی جامعه کارکرد مهم و اساسی شبکه تبلیغ است.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ اسلام، تجلی حیات طیبه و تبیین، ترویج و تقویت بنیان‌های اعتقادی جامعه از اهداف پدید آیی سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای شکل گیری تمدن نوین اسلامی قدم بر می‌دارد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خود را متولی مردمی سازی تبلیغ در کشور می‌داند زیرا تا زمانی که مردم همدلی همه جانبه با انقلاب اسلامی داشته باشند همه نقشه‌های شوم دشمنان نابود خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا به تشریح برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی پرداخت و گفت: میثاق و هم عهدی با شهدا، پویش هدیه کتاب در مزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان تبلیغ در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، دیدار رئیس و کارکنان و تشکل‌های تحت پوشش با امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان، نشست بانوان فرهیخته و ستاد نهضت پیشرفت و هیئت اندیشه ورز تنها بخشی از برنامه‌های این سازمان است.

ابراهیم زاده با تاکید بر لزوم بروزرسانی شبکه تبلیغ، بیان کرد: دنیا روز به روز با علم و تکنولوژی جدید و نو مجهز می‌شود و لذا در راستای تبلیغات دین هم باید نوین محوری داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی و کج روی های اخلاقی و اجتماعی، افزود: سالم سازی جامعه کارکرد مهم و اساسی شبکه تبلیغ است و باید برای این مقوله برنامه داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314328

مهمترین اخبار ایران و جهان: