نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 21:44

استاندار مازندران: اجازه نمی‌دهیم برخی در مازندران دست به هنجارشکنی بزنند

استاندار مازندران گفت: اجازه نخواهیم داد کسانی بخواهند سازمان‌یافته دست به ناهنجاری اخلاقی بزنند، قطعا با این موارد در هر سطوحی که باشند، برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در حاشیه جلسه کارگروه عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران میزبانی بسیاری از مسافران و گردشگران در تمام فصول سال به ویژه تابستان است، اظهار کرد: باید کسانی که وارد این استان می‌شود، رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه همچون گذشته استان مازندران در فصل تابستان طرح‌ها سالم سازی دریا را اجرا می‌کند،گفت: امسال فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی برنامه‌هایی ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی بهتر با شهروندان در دستور کار دارند.

حسینی‌پور تصریح کرد: حتما با کسانی که هنجارشکنی فرهنگی انجام دهند مخاطب ما هستند و در دیار علویان برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، در استان اجازه نخواهیم داد کسانی بخواهند سازمان‌یافته دست به ناهنجاری اخلاقی بزنند، قطعا با این موارد در هر سطوحی که باشند، برخورد خواهد شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید سازوکارهایی فراهم شود تا همه مردم در امنیت کامل در این استان به بحث گردشگری بپردازند، هم در دریا، جنگل و روستا باید شئونات اسلامی رعایت شود.

حسینی‌پور یادآور شد: البته همه به شئونات توجه می‌کنند بخش بسیار محدودی هستند که بخشی هنجارشکنی است که در این زمینه  دستگاه‌های مسؤول در برابر قوانین با هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278472

مهمترین اخبار ایران و جهان: